Saturday, August 27, 2011

Tanda ingatan



Sebagai tanda ingatan dan kenangan bersama, saya titipkan cenderamata yang tidak seberapa. Moga perpisahan ini bukan penanda pengakhiran suatu ukhwah. Sekeping penanda buku. Moga memberi manfaat. InsyaAllah =)



Usrahmate: Ijun, naniey, saya dan fareha.






Kerana kalian menjadi sumber inspirasi dan qudwah hasanah bagi diri ini. Sesungguhnya, segalanya adalah aturan Allah. Aturan yang cukup indah buat hamba-hambanya yang terkadang tidak sedar betapa luasnya kasih sayangnya buat hamba-hambanya.  Saling mendoakan ya? ^^ InsyaAllah



Tidak dilupa buat mutarabbi ku. Jazakillahu khairan kathira atas segalanya. Kerana Allah mengizinkan pertemuan ini seterusnya memberi peluang untuk ku melihat jalan ini dan belajar daripadanya. Sesungguhnya, seribu kemaafan andai hak kalian sebagai seorang ukhti tidak tertunai oleh Ku. Kerana daku juga masih bertatih dan seringkali khilaf. Moga kita saling mendoakan dan terus diberi kekuatan agar DIA menunjukkan jalan untuk dunia dan akhirat yang pasti. Allahumma Ameen.











 Mengikut susunan: Biha, fizi, nisa dan yane.




Penanda buku buat pelajar-pelajar kesayangan semasa berpraktikal di SMK Dato' Haji Kamaruddin, Kuala Kubu Bharu yang berakhir pada 20 Mei 2011 dahulu. Sesungguhnya kenangan bersama kalian akan tetap dalam ingatan kerana anda adalah pelajar pertama saya! =)



Segalanya adalah hasil keringat saya sendiri. Moga ia lebih ikhlas dan tulus dari hati saya dan moga Allah memberkati segala usaha ini. Amin.












Tidak dilupakan kepada seluruh sahabat dan teman di UPSI khususnya rakan sekuliah AT 16 Pendidikan Sains (Biologi). Terima Kasih atas segalanya. Doaku moga kalian sentiasa dalam kesejahtaraan dan sampai berjumpa lagi. InsyaAllah. (Gambar dibawah bukan penanda buku ye, sekadar tanda ingatan bersama )  =)



Makan Malam Pra Graduasi Semester 7


Teman seperjuangan


Bio UPSI 07-11 Dalam Kenangan



Kepada sahabat-sahabat yang berminat dengan penanda buku ini, jangan segan silu untuk menyatakan keinginan. InsyaAllah. Jika berpeluang saya buatkan satu untuk anda. ^^





Penulis: Suka hadiah yang berkekalan dan mendatangkan manfaat..^^

1 comments:

Anonymous said...

Salam lebaran yang bakal menjelma!=)



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?524662075348dfd43cee5be161a8c1bc