Monday, August 3, 2009

Mencari Kekuatan

Salamuna'laik..
Selawat dan salam buat junjungan besar nabi Muhammad saw & para sahabat..
Sudah melewati hari ke 4 aku bercuti di rumah.. cuti gara2 H1n1 + cuti midsem yang diawalkan..dalam hati agak gumbira tapi sebenarnya dalam masa yg sama fenin kepala  memikirkan kerja2 'sihir' yang bertimbun dan bakal bertindih..apa tidaknya, Test yang dijangkakan berlangsung pd minggu ini, terpaksa ditunda ke hari lain.. di tambah dengan assignment n lab repot..
Boleh aje kalu nk disenaraikan di sini, buat ingatan diri sendiri dan mgkn shbt seperjuangan..huhu::
TEST
1. TKU= Tarikh asal 8.8.09 ditunda ke 15.08.09 + Quiz (latest!) ^_+
2. TBD= Tarikh asal: 16.8. 09 (mgkn tarikh ni xkan berubah!)~ kecut perut sudah
3. TBK= Tarikh asal. 4.8.09. gara2 cuti H1N1, ditunda ke tarikh baru..
4. TSP = Tarikh asal mggu ini.. kemungkinn ditunda ke mggu satu lg
Assignment + task:
1. TBK= new thinking map production~ for Test reference..^_+
2. TKU=Lab report
3. TBD= PBL 3~ presentation: my turn!
3. TSP= Lab Report
itulah sebahagian tugasan duniawi yang aku perlu laksanakan..
namun, hakikatnya, dok kat umah, satu assign pon x jalan..^_+ wut to do??
Sesungguhnya, aku mencari kekuatan diri ya Allah.. disamping urusan duniawi yang aku perlu lunaskan, aku tahu dan aku perlu mendapatkan hatta secamca 'urusan' ukhrawi agar aku tidak lupa dan alpa di jalanmu Ya ALLAh.
Sesungguhnya, aku cuba sedaya upaya menonjolkan yang terbaik buat mak abah. Agar menjadi qudwah hasanah dalam kalangan keluarga ini. InsyaAllah
Moga dikurnia kekuatan dan dipermudah dalam melunaskan kerja2 yang bertimbun itu.. Sesungguhnya ingatlah Allah sentiasa di sisi!
InsyaAllah.. ^_^
p/s: petang td, baru selesai memahirkan diri memandu di bukit & parking. doakan ana mudah lulus ya! huhuu ^_+
insyaAllah
penulis,
10.45 pm
Batu Pahat

0 comments: